(...) Nigdy nie odpuszczamy - mówił Nocny Wędrowiec. Do końca. Dopóki żyjesz, walczysz. Dopóki możesz myśleć, walczysz. To umysł jest bronią. Reszta to narzędzia. Nie mają znaczenia. Można je zrobić, zdobyć, albo zastąpić" ( "Pan Lodowego Ogrodu" J.Grzędowicz)

O mnie

Moje zdjęcie
Łódzkie
Xena - wojowniczka, która po długiej drodze zabijaki, pirata i herszta, opowiada się po stronie dobra. Rozpoczyna walkę ze wszystkim co poprzednio było jej codziennością. Staje się postacią pozytywną. /Tak jej się przynajmniej wydaje :)/ T2N2M0 G3 to moje symbole rozpoznawcze w świecie medycyny. Od lipca 2012 prowadzę dodatkową walkę z przerzutami do kości (tak, żeby mi się nie nudziło). Od lipca 2014 bujam się z przerzutami do wątroby... Napisz do mnie: ksena@op.pl

Online

Statystyki

sobota, 4 maja 2013

324. Dla A.




(piosenka ode mnie dla Młodej, na odwrót :P)


Witaj mała dziewczynko,
Obudź się i spójrz,
I cierpliwie dorastaj,
Bo to jest to czego naprawdę potrzebujesz,
I wiele razy płakałam,
Lecz Ty pomogłaś mi przetrwać złe chwile,
I wiem, że to zabrzmi banalnie,
Ale nie umiem bez Ciebie żyć
...


Ktoś tu miał ostatnio urodziny.
Nie, pewnie, że nie ja, ileż można :)
Moje dziecko przekroczyło psychologiczną barierę dwuliczbowej cyferki na torcie.
10 lat.

Na przestrzeni blogasiowej, a więc i chorobowej, świętuję już trzeci raz :)
Wiedziałam, że dożyję. (tu krzywy uśmiech)
Ale nie wiedziałam JAK.
(W pierwszym odruchu chciałam napisać - nieważne.
Ale nie - jednak ważne.)
Jak.
Nie chcę być mamą nieobecną ciałem, bo w szpitalu,
ani nie chcę być mamą nieobecną duchem, bo zmęczona chorobą śpię.
Po krótkim namyśle chyba muszę to wypośrodkować.

*

Młoda moja Najukochańsza!
Wiedz o tym, że Jesteś dla mnie najważniejsza na świecie.
Jestem dumna, że Jesteś tak mądrą i rezolutną Dziewczynką.
(Zawsze będziesz dla mnie małą Dziewczynką).
Wiesz, że mama choruje, wiesz, że to straszna choroba, ale wiesz też,
że mama z(robi) wszystko, abyś jak najdłużej cieszyła się normalnym życiem.
Zrobię wszystko, żeby dla Ciebie wstać z kanapy i być z Tobą.
Dla Ciebie przejdę najgorsze piekło.
Zacisnę zęby i nie będę płakać.
Obiecaj mi tylko, że będziesz umiała odróżnić dobro od zła, odpowiadając na pytanie być czy mieć.
A ja zawsze będę się Tobą opiekować.
Kocham Cię ♥
Mama




39 komentarzy:

  1. 100 lat dla Córki!
    Dla Ciebie jednego- zdrowia.
    Pięknie piszesz.
    ps. co byś nie napisała, ja zawsze ryczę, przeważnie ze wzruszenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu codziennie, czekając na twoje wpisy, ino się nie odzywam często. Dla Młodej szczęścia w życiu, dla ciebie zdrowia <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla córy ! A Tobie Kseniu życzę być mogła wyprawiać jej kolejne urodziny - przynajmniej do jej 60tki! :)

    joanna

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne życzenia, ścisnęło mnie w gardle

    Droga Mamo, gratulacje dla Ciebie, no proszę rozwiń ten swój dumny pawi ogon i pusz się z dumy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych pięknych i słonecznych dni dla córki:)Ksenia.... po prostu jesteś wspaniałą kobietą z wielkim serduchem. Ciepłe i nareszcie słoneczne pozdrowienia z Pabianic. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Popłakałam się ze wzruszenia, ale tak pozytywnie - mimo wszystko. Życzę Młodej - Mamy na zawsze. Mamie - Młodej do starości. A sobie, żeby ryczeć co roku, czytając życzenia od Mamy dla Młodej.
    Pozdrawiam Ania K :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...piękniej tego nie mogłaś ująć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego. Płakam sobie cichutko. Ksenuś ślicznie to napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana A!
    Masz wspaniałą dzielną Mamę, która wie co pisze.
    Która myśli tak jak napisała,
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w ogole info o Twojej nowej notce pojawilo mi sie dopiero dzisiaj :((

      Usuń
    2. Bo nasza koleżanka pokombinowała trochę z datą wpisu, Rybciu:)

      Usuń
    3. aa
      a to kombinatorka!
      muszem i ja siem tego naumiec:))

      Usuń
    4. jestę sprytna :> :*

      Usuń
    5. fidzem i podzifiam :)))

      Usuń
  10. Wzruszenie, łzy i życzenia: młoda kobietko:żyj szczęśliwa. Kseno, obyś zawsze była przy swojej córci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wyrośnie na piękną mądrą Kobietę przy takiej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ksenko, Twoja A na pewno wyrośnie na wspaniałą kobietę, taką jak Ty jesteś! Obu Wam życzę duuuuuuuużo zdrowia, miłości i wspaniałych wspólnych przeżyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto Lat!
    Myślę o Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ucałuj córcię od cioci Li.
    Książki ucieszyły? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Żebyś zobaczyła tą minę :)
      Bezcenna!
      Dzięki :*

      Usuń
  16. cudowna mama... cudowna córka... nie może być inaczej :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze życzenia dla Córci.
    Przesyła Natalia

    OdpowiedzUsuń
  18. Buziaki dla Dziewczynki z Krainy Czarów... Magda- popłakałam się a ja nie z tych...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem wreszcie <3
    Dziękuję Wam za życzenia dla Młodej, obie jesteśmy wzruszone :)
    całuję :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wpis, piękna piosenka... Dziękuję, Kseno, za przypominanie, co jest najważniejsze na świecie. Idę pomiętosić moją nieletnią a Wam życzę, żebyście mogły miętosić się do setki :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Deczko spóźnione - ale najserdeczniejsze życzenia dla Młodej! Całusy dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  22. Deczko spóźnione - ale najserdeczniejsze życzenia dla Młodej! Całusy dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ksena, wracaj, wracaj. Nie odpływaj stąd. Znajdź siły, by jeszcze pobyć.
    NoNinka

    OdpowiedzUsuń
  24. Najcieplejsze życzenia dla A. i dla Ciebie Ksenuś.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również chociaż czytam nie piszę za często. Wszystkiego najlepszego dla Młodej. Rodziłyśmy w podobnym czasie - mojej córce dzisiaj stuknęła dwucyfrowa. Zaskakujące jest jak dziewczyny szybko rosną, jak szybko "nastolacieją". A Tobie Ksenio siły nie życzę, bo masz, pogody ducha też nie, bo wiem, że ją wyłuskasz. Może tylko sprzyjających wiatrów - które by wygnały wszystko co wredne i obce z Twojego ciała. Nieustannie trzymam kciuki. WiedzmaP

    OdpowiedzUsuń
  26. ha, mam tez dziesieciolatka w domu, zaraz jedenestolatka. Piekny wiek, takze dla rodzicow :), dzieciecia sa w tym wieku ... mile :)

    Wszystkiego naj dla Mlodej. I dla mamusi
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Kochani za życzenia :*

    Spędzam czas głównie na powietrzu.

    Dzieje się u mnie dużo> postaram się szybko ubrać to w słowa :*

    Ścisk! :>

    OdpowiedzUsuń
  28. To się Junkie popłakała jak ta mała Dziewczynka..Jesteś niesamowitą Mamą, wiesz o tym ;* i Twoją Mała to wielka szczęściara, dorzucam najszczersze najpiękniejsze i najcieplejsze życzenia również od siebie!:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Droga A.

    Chciałabym Ci życzyć, by miłość otaczała Cię zawsze, a wszystkie marzenia spełniały !!!
    :***********

    OdpowiedzUsuń
  30. A. życzę Ci szczęścia, zdrowia i miłości!!!!
    Wszystkiego w ogrooooooomnej ilości :*******

    OdpowiedzUsuń
  31. W ten piękny majowy dzień, chciałabym Ci życzyć dużo miłości, pięknej przyszłości, uśmiechu na twarzy i wszystkiego o czym marzysz!!! 🍀 🌷 💝

    OdpowiedzUsuń